HTML

sötét-fény

Friss topikok

  • a.Varnyu: talán mégse :) (2014.05.12. 19:27) ...
  • Lucifer*: Rá. Akkor is jövő hét a vég(e) :) (2014.05.11. 01:23) Végzet..
  • Lucifer*: Itthoni a másik amit kihagyok.. Mondjuk eleve elején eldöntött hogy ki nyer.. szóval no.. Meg ja.... (2014.05.09. 21:56) Még búcsú.. Eurodal..
  • Lucifer*: Ata.. De mindig akad aki azt hiszi a "sajnálás" a megfelelő lépés.. Minnél kevesebben tudják... (2014.05.09. 19:05) Akartam még.. vagy nem..
  • itsme01: ^^ (2014.05.07. 21:13) búcsú 1...

Címkék

Merengő..

2013.08.26. 20:26 ToPa

Ma sok dolgom volt..
Itthon felkerheltük a cipő szekrényt, meg konyha szekrényt.. uhm..
Na mer félig már az is lekéreckedett...
Szóval itthon kb minden kész..

Aztán szomszédnál vésés és stb.. Vízszerelés..
Teljes szervíz.. minthogy minden cső el volt már rohadva.. Igy kiszed, cserél.. meghaltam mára..

Azért boltba még elszaladtam.. Ott összefutottam régi munkatársammal.. És visszaemlékeztünk..
Egyik vendéget nem csíptük... erre Robi (volt kollega) kitalálta hogy odafarol mellé és tol az orra a lá egy sunyi lapost (tán nem kell magyaráznom)..
Na igy is tett.. Odafarolt és:
- BBRRRRRRRRRR!!!!!
Szóval nem igazán volt sunyilapos.. Akkor én elkezdtem szakadni a röhögéstől..
Most is..
Nagy show volt.. ^^

Anyuciék pénteken már mennek németbe..
Én meg egyáltalán nem tudom mit csináljak.. Mármint..
ALL..
Kemó vagy nem..
Mert ha most elkezdem és megyek anyuciék után akkor ugye.. Vagy ha nem kezdem el.. de lehet kéne mert mostanában nem olyan toppos vagyok..

Most meg lessük a Gru2-őt..
Ezeken kész vagyok.. kis kretének..

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://lucikaa.blog.hu/api/trackback/id/tr426157011

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

-jégvirág- 2013.08.27. 01:07:36

Tényleg Isten vagy no. :) Ilyen dolgos embert... ^^ :D Az ex meg csak nyafog egyfolytában, szörnyű hallgatni is... de neki csak a lelki izéi okozzák a fizikai dolgait is (magyarul beképzeli), míg neked... :/ Mire jutottál a dilemmádban? Ma, vagyis tegnap elég depis napom volt... de nem panaszkodom. :) (egy haverom már kivallatott, némileg jobb lett, bár semmi nem változott :P ) Hideg van :S fagyoslábúvirágelballagazágyba... Szép álmokat Kiskakas :)

Lucifer* 2013.08.27. 09:16:32

Dolgos. hm, akár.. :D Arra jutottam hogy csak vég esetben.. Ugyhogy nem kezdek bele. Az nem jó ha depis. :/ :) Nincs meleg, nekem is feltünt már.. :D Jó reggelt. :D
süti beállítások módosítása