HTML

sötét-fény

Friss topikok

  • a.Varnyu: talán mégse :) (2014.05.12. 19:27) ...
  • Lucifer*: Rá. Akkor is jövő hét a vég(e) :) (2014.05.11. 01:23) Végzet..
  • Lucifer*: Itthoni a másik amit kihagyok.. Mondjuk eleve elején eldöntött hogy ki nyer.. szóval no.. Meg ja.... (2014.05.09. 21:56) Még búcsú.. Eurodal..
  • Lucifer*: Ata.. De mindig akad aki azt hiszi a "sajnálás" a megfelelő lépés.. Minnél kevesebben tudják... (2014.05.09. 19:05) Akartam még.. vagy nem..
  • itsme01: ^^ (2014.05.07. 21:13) búcsú 1...

Címkék

Est-reg-maj..

2014.05.01. 12:06 ToPa

Este elmásztam csavizni.. Na nem messzire.. Szomszédig.. ^^ 
Jó hely ott mindig van valami.. (naná ezzel "dolgozik") 

Igy az este jól eltelt.. 
Reggel még majálisra is kinéztünk.. 
Én különben még egész vállalható állapotban (látszik.. itt írok már).. Volt aki nem.... 
Na az.. azok némi balhézás, én róka.. 
Az ok hogy többiek azt amit.. Ezért eltessékeltek minket onnan.. 
Na mondjuk én nem azé róka me ittam volna.. Legalábbis annyit nem.. Ez kezelés mellék..
No sebaj.. 
Elég volt ebből ennyi is... 

Másik még..
Este még beszéltünk itt haverokkal.. És mivel mennek külföldre kellenek oltások nekik..
Egyiknek is írtuk, hogy intézze őket.. erre:
- Jó majd odafigyelek...

Mire?
Elöszőr röhögtünk..
Ha jön a hepatitis majd félreugrik, vagy ha tifusz eső esik visz esernyőt.. Ehh.. Majha.. 
Azé nekünk is vannak teóriáink no.. 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://lucikaa.blog.hu/api/trackback/id/tr546156833

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

itsme01 2014.05.01. 15:22:25

van még a majálison vattacuki?? :o

Lucifer* 2014.05.01. 15:28:55

Van.. Itt volt..:D
süti beállítások módosítása