HTML

sötét-fény

Friss topikok

  • a.Varnyu: talán mégse :) (2014.05.12. 19:27) ...
  • Lucifer*: Rá. Akkor is jövő hét a vég(e) :) (2014.05.11. 01:23) Végzet..
  • Lucifer*: Itthoni a másik amit kihagyok.. Mondjuk eleve elején eldöntött hogy ki nyer.. szóval no.. Meg ja.... (2014.05.09. 21:56) Még búcsú.. Eurodal..
  • Lucifer*: Ata.. De mindig akad aki azt hiszi a "sajnálás" a megfelelő lépés.. Minnél kevesebben tudják... (2014.05.09. 19:05) Akartam még.. vagy nem..
  • itsme01: ^^ (2014.05.07. 21:13) búcsú 1...

Címkék

Akartam még.. vagy nem..

2014.05.07. 23:38 ToPa

Öszefutottam mászkálás közben egy másik haverommal is.. 
Fel is emlegette tolókocsis halálát.. 
Minthogy szörnyű, és nem is sejtette... 
Hmm..
Na igen.. Nem volt világgá kürtölve hogy rákos.. Ahogy én környezetemben sem tudják.. Inkább közeli emberek.. 
Nem "szóbeszéd" tárgya.. Szóvl ő pl rólam sem tudja.. 
Akkor mikor mondta hogy nem is tudta róla.. Villantak át gondolatok a fejemen.. 
Hogy ugye rólam sem.. És nem azért mert..
Mert nem is tudom miért.. 
Tán sajnálat nem kell.. Az ugy.. fáj, tönkretesz, gyengit.. Úgy érzem.. asszem ezért nem olyan köztéma..
Igy blogon más azért.. De no.. 
Ez mégis csak ilyen izé..

Másik haverommal is beszéltem.. 
Igazából még tegnap.. Aki ott volt tolókocsis haverom mellett és ugymond végig asszisztálta távozását..
Tegnap mondta hogy apja is meghalt.... 
Rák.. Naja.. 
Hát.. Hát.... 

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://lucikaa.blog.hu/api/trackback/id/tr896156828

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rege Ata 2014.05.08. 02:49:14

Tudod, anyámból agydaganatot műtöttek ki néhány éve. És nem látszik rajta (csak ha felhívja rá külön a figyelmet). A saját nővére sem sajnálgatja. Pedig tehetné. De ő nem. Szóval nem biztos az a sajnálgatás. "Nálatok" sem feltétlenül. Mindenesetre, tudod: Légy jóL! ;-o :-)

cinober 2014.05.08. 08:39:12

Szia! Én nem sajnállak de jobbulást kívánok. Sztem nem vezet jóra a sajnálgatás ez az én véleményem nekem is két barátom beteg nem rák .....no de nem sajnálom őket mert tudom avval nem segítek mellettük vagyok és kész:-) :-) :-) :-) :-) szép napot:-) :-) :-) :-) :-) :-)

Lucifer* 2014.05.09. 19:05:47

Ata.. De mindig akad aki azt hiszi a "sajnálás" a megfelelő lépés.. Minnél kevesebben tudják, annál kevesebb akadhat ilyen.. Előrelátás.. ;) Cinober.. Ne is.. :D Nincs mit.. És igen.. nem segít semmit.. Szépet..
süti beállítások módosítása