HTML

sötét-fény

Friss topikok

  • a.Varnyu: talán mégse :) (2014.05.12. 19:27) ...
  • Lucifer*: Rá. Akkor is jövő hét a vég(e) :) (2014.05.11. 01:23) Végzet..
  • Lucifer*: Itthoni a másik amit kihagyok.. Mondjuk eleve elején eldöntött hogy ki nyer.. szóval no.. Meg ja.... (2014.05.09. 21:56) Még búcsú.. Eurodal..
  • Lucifer*: Ata.. De mindig akad aki azt hiszi a "sajnálás" a megfelelő lépés.. Minnél kevesebben tudják... (2014.05.09. 19:05) Akartam még.. vagy nem..
  • itsme01: ^^ (2014.05.07. 21:13) búcsú 1...

Címkék

Komolykodás.. Felcsút/kórház..

2014.04.24. 18:03 ToPa

Jobb híjján elmélkedések mennek..

Amugy ma túl a 7. en... ^^
És egész jól vagyok épp..

Na szóval..
Kórház nekem elég.. ismerős mostanság (is)...
És megesett épp, hogy kértem volna némi takarót enyhe hidegrázásomra..
Nincs takaró.. Épp másnál van..
Na ezt elmeséltem itthon (itt voltak Ebetszülők is)..
És egyből lett némi országszídás..
Hogy bezzeg Felcsúton kell milliárdokért stadion.. kórházba meg nix takaró..
Tényleg röhej no..
Legalább másra figyeltem.. ^^

Holnapra meg hivatalos vagyok egy szülinapra..
Illenék elmenni, mert ez a haverom már 5. éve hogy nem volt itthon szülinapján..
Asszonykája hívott hogy csináljunk neki meglepi bulit.. Azaz ő csinál csak menjek én is.. na..
És persze ne áruljam el..

Legközelebb megint kedden megyek.... Addig pihi.. Örömteli..
Csak kevés..

Jaa.. Különben gondolkodtunk.. Hogy nyitok új blogot.. Máshol ugye..
És esetleg pont kezelés közben ami adhat ihletet névre..
No nem All meg rákos naplója meg ilyen marhaság...
Narancsdzsuz lenne a neve.. ^^

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://lucikaa.blog.hu/api/trackback/id/tr186156844

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2014.04.24. 21:09:33

A narancsos jó lesz!

Lucifer* 2014.04.24. 21:56:31

Simán..:D:D Na azé nem..de tényleg..
süti beállítások módosítása