HTML

sötét-fény

Friss topikok

  • a.Varnyu: talán mégse :) (2014.05.12. 19:27) ...
  • Lucifer*: Rá. Akkor is jövő hét a vég(e) :) (2014.05.11. 01:23) Végzet..
  • Lucifer*: Itthoni a másik amit kihagyok.. Mondjuk eleve elején eldöntött hogy ki nyer.. szóval no.. Meg ja.... (2014.05.09. 21:56) Még búcsú.. Eurodal..
  • Lucifer*: Ata.. De mindig akad aki azt hiszi a "sajnálás" a megfelelő lépés.. Minnél kevesebben tudják... (2014.05.09. 19:05) Akartam még.. vagy nem..
  • itsme01: ^^ (2014.05.07. 21:13) búcsú 1...

Címkék

Happy, nem happy..

2014.03.19. 21:56 ToPa

..
- Mit kaptál szülinapodra??
- Nemtom.. Elfogyott... 
^^

Jól telt a szülinapozás.. Volt móka és kacagány..
Nameg minden egyéb..
Nem részletezem különösebben..
Bár egy kicsit.. Haverom ivott eleget én meg annyira nem.. Igy gondoltam hazaviszem.. legyek rendes.. 
Erre útközbe meglát egy mekit.. És be kell menni mert ő éhes.. Meg imádja a mekit.. (én nem..)
Ok megvesszük kajcsit.. Tovább..
Eszik.. kövi pillanatban azt látom hogy alszik a kajába..höhö..
Azé lefotóztam. .asszonykájának emlékbe..  

Reggel dokihoz is eljutottam.. Holnap vérvétel aztán további kiderül.. 
Rég döfködtek..
Amugy is megfáztam.. Belefér..

Gi is hívott.. lehet jövő hónapba jön erre-fele.. közelbe.. ^^
Jaja.. Bakancslistára került egy Japán út.. (Me Fuji hegy megmászása)..

És rendőrkéim is leveleztek velem.. menjek elmeszakértőhöz.. blööö..
Elmések...

Minden szupi...

(Azok hogy egyik ismi kórházba mert.. a másik is mert... ehh.... ) 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://lucikaa.blog.hu/api/trackback/id/tr386156877

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

itsme01 2014.03.19. 22:02:43

szegény haverod :D

Lucifer* 2014.03.19. 22:03:12

áh.. :D
süti beállítások módosítása