HTML

sötét-fény

Friss topikok

  • a.Varnyu: talán mégse :) (2014.05.12. 19:27) ...
  • Lucifer*: Rá. Akkor is jövő hét a vég(e) :) (2014.05.11. 01:23) Végzet..
  • Lucifer*: Itthoni a másik amit kihagyok.. Mondjuk eleve elején eldöntött hogy ki nyer.. szóval no.. Meg ja.... (2014.05.09. 21:56) Még búcsú.. Eurodal..
  • Lucifer*: Ata.. De mindig akad aki azt hiszi a "sajnálás" a megfelelő lépés.. Minnél kevesebben tudják... (2014.05.09. 19:05) Akartam még.. vagy nem..
  • itsme01: ^^ (2014.05.07. 21:13) búcsú 1...

Címkék

Ja hogy hétvége van...

2014.02.23. 10:28 ToPa

Ma azért leesett hogy vasárnap van...
(folytassam)
Szóval este végső kétségbe esésembe elmentem csavarogni.. Elvégre szombat este..
Csendes kis este volt a törzshelyen, kis kártya, dumálás, hepciáskodás, ivás.. Reggeli adóságbehajtás.. ^^
Az azért mókás volt.. Haverom adott a stilusára.. Hazamentünk vele húzott öltönyt és ugy mentünk.. Na azé el lehet képzelni hogy egy nagydarab kancigány öltönybe...
És ugy kopogott be az adóshoz akinek anyja nyitott ajtót, hogy rendőrség... Nem röhögtük el, voltunk annyira az és másnaposak....
A fickó persze egyből vágta hogy mi a téma.. Kapott is azért, hogy realizálja..
Végül is lényegtelen mert csak poénból mentünk el hozzá.. Tartozik haveromnak (góréfőnők akárhogy tetszik), de annyira nem vészes..
Elütöttük az időt..

Most meg már itthon pihengetek.. Töltődik az ipod, mert az kell..

Megvárom még anyuciék haza bóklásznak a shoppingból, aztán megyünk... shoppingolni..
Najó.. Festékért az előszobánkba..
Mert ha már járólapot cseréltem és ki van pakolva átfestem.. Hibákat már kijavítgattam, lecsiszoltam..
Plafon már le is van festve.. Maradt kis fehér ott ahol dolgoztam az pont... de tényleg pont elég volt rá.. A végén már az ecsettel kapirgáltam ki a festéket és kentem a hengerre.. Annyira pont..
Szóval még oldalra kell valami színes, de azt anyuci nélkül nem, me aztán ha nem tetszik neki lefejez....
Igy most várok rájuk..
Ma még egyszer akármi van le akarom kenni.. Ugyse lehet többszőr..

De hogy holnap hogy lesz időm még nem tudom.. A múltkori fül és némi agyhártya gyulladás után most a másik fülem csinálja ugyanazt... Lehet hétfő fülészet lesz...
Meg mennünk kell Ebetszülökhőz, mert ebédre meghívtak..
Hétfővel fogalmam nincs mi lesz..
De jó lenne előszobával már kész lenni mert itt bent kerülgetjük a sok hülye cuccot...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lucikaa.blog.hu/api/trackback/id/tr996156898

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása