HTML

sötét-fény

Friss topikok

  • a.Varnyu: talán mégse :) (2014.05.12. 19:27) ...
  • Lucifer*: Rá. Akkor is jövő hét a vég(e) :) (2014.05.11. 01:23) Végzet..
  • Lucifer*: Itthoni a másik amit kihagyok.. Mondjuk eleve elején eldöntött hogy ki nyer.. szóval no.. Meg ja.... (2014.05.09. 21:56) Még búcsú.. Eurodal..
  • Lucifer*: Ata.. De mindig akad aki azt hiszi a "sajnálás" a megfelelő lépés.. Minnél kevesebben tudják... (2014.05.09. 19:05) Akartam még.. vagy nem..
  • itsme01: ^^ (2014.05.07. 21:13) búcsú 1...

Címkék

Hosszú farsangi nap..

2014.02.21. 19:52 ToPa

Ohna..
Hát volt ennél lazább napom.. ^^

Délelött elvoltam dolgaimmal, nameg az esti csavargás utáni észtéréssel..
Aztán megkaptam Moncsikát is..
Pont mikor ideért telefonált unokatesom hogy jipijéé.... sztk-ba van..
Hát persze érdeklődtem hogy oké hogy jipijéé, de miért.. Mert levágta az ujját...
Mivaan???
Jahm.. Levágott belőle most várja hogy ránézzen egyáltalán valaki.. Még kocsival bement, de hogy hazamenni..
Nem tudtam bevállalni hogy érte megyek mert nekem épp másfele kellett mennem ugye..
Igy maradtunk abban hogy majd hív..
Közbe Moncsika elkészült, elindultunk a királynővel a farsangra..
Én simán öltöztem csövesnek.. szakadba..
A farsangon be is feküdtem egy bevásárló kocsi mellé (abba volt a tombola elötte azé volt ott) a kedves tanárbácsi (lehet vagy 2m fölött magasságra) a szépen öltözött kaszás próbált felsegíteni... Jó fotók lettek..

Farsang közbe hívott még uncsitesóm hogy átküldték a balesetibe, mert nem tudják elállítani a vérzést (már itt gondoltam hogy éljen a magyar egészségügy..).. na lelkére madzagoltam hogy akkor hívjon taxit...
Azaz száljon ki szépen a verdából és taxizon oda..

Farsang is lement.. Egész békésen.. Nem négyeltek, trancsiróztak fel a gyerekek.. ^^
Moncsival itthon még megnéztük Anastásiát.. Töri sose árt..
Majd jött érte Ebet..
Hosszú nap..

Na aztán hívtam még uncsitesóm.. Összevarták.. Azaz vissza..
De amig vizsgálgatták 4× szakították fel neki újra.. Há nem normálisak..
Frankón ha otthon maradt volna bekeni és beköti már rég meglett volna..
Igy még kiderül ott marad-é e az ujja....
Neem normálisak..
No ez van..

Relax, kávé....

(ja.. ui.. Jegyezzem meg kedves "szülőket".. Marhára pofátlannak találom hogy nem képesek annyira tisztelni a gyerekeket hogy kussban végig nézik amit betanultak azok a nyomorultak....)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lucikaa.blog.hu/api/trackback/id/tr416156900

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása