HTML

sötét-fény

Friss topikok

  • a.Varnyu: talán mégse :) (2014.05.12. 19:27) ...
  • Lucifer*: Rá. Akkor is jövő hét a vég(e) :) (2014.05.11. 01:23) Végzet..
  • Lucifer*: Itthoni a másik amit kihagyok.. Mondjuk eleve elején eldöntött hogy ki nyer.. szóval no.. Meg ja.... (2014.05.09. 21:56) Még búcsú.. Eurodal..
  • Lucifer*: Ata.. De mindig akad aki azt hiszi a "sajnálás" a megfelelő lépés.. Minnél kevesebben tudják... (2014.05.09. 19:05) Akartam még.. vagy nem..
  • itsme01: ^^ (2014.05.07. 21:13) búcsú 1...

Címkék

50 pont.... meg..

2014.02.19. 20:47 ToPa

Na akkor lassan nekiállok..
Sok új nem hiszem hogy lesz, sok a régi olvasó meg régi én.. *vállvon*
De elütöm az időt..

1) Egoista vagyok.. Önmagam felé, nem más ellen.
2) Drog, - gógyszer és egyébb függőnek tartanak.. Pedig csak használom.. :D
3) Bi vagyok. De azé lányok jobban.
4) Nem akarok minden lányt megdönteni. Sőt.. Általában nem ugy indulok neki a lányok 90%-nak..aztán, gyakran máshogy alakul..
5) Szégyenlős vagyok....
6) Van egy örökölt kutyám, egy bolonyai pincsi.. (tipikusan jól nézek ki mikor sétáltatom)
7) Ehez kapcsolodóan.. Félek az állatoktól..
8) Szeretem kifürkészni az embereket.
9) Nem mondom hogy: szeretlek..
10) Festem a körmöm, meg akár magamat is.. Nem beálítottságomhoz van köze.. Csak úgy.
11) Nem elmélkedem sokat ált.. A válaszok készen vannak. Nincs min agyalni többségében.
12) Rákos vagyok (ez szörnyen hangzik ált azt mondom ALL.. aki akar utánanéz).. Orvoshoz kéne menni, kemóra... De kerülöm, annál szörnyübb dolog nem sok van..
13) Érdekel a történelem, szeretem.. Főleg a 2. világháború "rémtettei".
14) Párszor bezártak a vigyorgóba. Azé normális vagyok ám..
15) Voltam halott.. Néha elviselném hosszabb ideig..
16) Halott.. A hugom.. Ehez füzödő gondolataim most hagyjuk..
17) Az apám... a vér szerintit ugy 15 évesen láttam elöszőr.. Tisztelem mint apám, de semmi több..
18) Hiszek Istenben.. Az egyházban, papokban nem.. Vertem papot.. (a fiatalos indulatok....)
19) Oh igen.. Van pár rendőrségi ügyem.. Sose voltam angyal..
20) Mit írjak méég?
21) Zavarba jövök ha dicsérnek.. Az nekem nem annyira fekszik..
22) Nem szeretek számítógépen játszani.. Semmit..
23) Hiperaktív vagyok... Nem tudok normálisan megülni a seggemen..
24) Dixlesziás, és stb... (látszik is)..
25) Volt már jobb is..
26) 178 magas vagyok.. Érték infó.
27) Magyar vagyok, némi szlovák és görög beütéssel..
28) Az útlevelembe be van pecsételve hogy fülöp szigeteki állampolgár vagyok..
29) Nincs kedvenc színem..
30) Igazán semmi kedvencem nincs.. Nem vagyok rajongó tipus..
31) Válogatós vagyok.. Mindenben..
32) Nincs túl sok ruhám, ahoz képest hogy "piperkőcnek" hisznek..
33) A legtöbb ruhám a kocsi csomagtartójában van.. Sose tudni mikor hol maradok el, dobnak ki....
34) Szeretek öltönybe bújni..ha épp.. ^^
35) Uhhh.. Ruha ide leragadok.. Van hogy nem veszek alsógatyát.. mert ugy kényelmesebb..
36) Sokat csavarogtam külföldön, és szeretek is.. Elöszőr 12 évesen mentem.. Akkor ugy hogy már útközben hívtam anyucim hogy németbe tartok majd jövök....
37) Család központú vagyok.. Hihetetlen gondolom..
38) Dohányzom.. Nagyon nagyon régóta.. És nem akarok leszokni.. ahogy semmiről.
39) Nem végeztem el a gimit.. Elöszőr mert nem bírtam az ücsörgést, aztán magántanár.. De az is abba maradt..
40) Ennél fogva.. magatartásom sose volt jó.. Tanulmányi eredményem jó volt..
41) Tanultam festőnél festegetni.. Már kinőttem belőle.. ^^
42) Nyugodt ember vagyok..
43) Pisilni kell...
44) Szeretek főzni, sütni.. De nem vállalnám be szakmának..
45) Sose voltam szerelmes.. Hüllőnek tartanak.
46) Olvassa ezt a sok..... pontot valaki????
47) Van egy pasim, ő olasz..
48) Já.. Árultam magam.. (kissé le voltam csúszva)
49) Utálom ha szőrős vagyok....
50) Kérdés?

Hááá... megcsináltam.....
Nehéz szülés volt.. Hogy értelmes-e azt majd elmondja aki képes végé nyálazni..

ui: Mert volt amit ellógtam és mozgás közben jön az ihlet..:D
20) Nem szeretem a káromkodást.. Lánytól depláne.. Persze becsúszik az ok, de nem kötőszó.. Írásba meg simán lehet kerülni..
43) Fura az erkölcsi "elgondolásom".. Simán lopok, csalok.. De hazugságot nem viselem jól..
50) Nem hiszek a "szentekben" a csak jót akarok mindenkinek emberekben, sem a nagyon pozitív gondolkodásban...

Nah.. További kérdés hogy mi maradt ki ami vajon ""fontos""
Nehéz volt különben.. Ha kérdeznek könyebb..

15 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://lucikaa.blog.hu/api/trackback/id/tr36156901

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

itsme01 2014.02.19. 21:33:55

46: igen ^^ 50: nincs ;)

Lucifer* 2014.02.19. 21:35:14

Jóó.. Egy őrült..:p:D

Tunder. 2014.02.19. 21:45:56

kettő :3 hiperaktv - nyugodt.. :D imádás ^^ :-*

Lucifer* 2014.02.19. 21:47:15

Naja.. Attól még nyugis vagyok.. csak más értelemben..:p De te nagyon jól tudod..:D :**

bukott harcos 2014.02.19. 22:20:31

Tartalmas lista! Érdemes lenne elgondolkodnom, az én ötvenesemen vajon mi lenne... :)

cusi 2014.02.20. 00:46:04

végigolvastam ám én is. :D a 178 cm magas vagy, és a fülöpszigeteki állampolgár az újdonság erejével hatott. :D a szőrt meg én sem szeretem :D

Thalia 2014.02.20. 05:01:08

én is elolvastam...:)

vilmácska 2014.02.20. 09:48:31

Persze, hogy én is elolvastam. :) Fülöpke újdonság volt, a többi ismerős. És miért kellett ezt az ötvenet leírni? Mert máshol láttam, hogy irkálnak, de csak 7 pontot. Ez is olyasmi?

Lucifer* 2014.02.20. 11:35:12

Harcos.. Hát..hajrá és kiderül..:) Cusi.. Hm.. nem tudtad milyen a magasságom?:o Nohát..:) Bezony.. Ott furán vannak dolgok.. :) Thalia.. ^^ jóó.. Viimácska.. Nem figyeltek.. Najó piszok rég írtam róla.. Máshol láttam 50-et.. És próbáltam elfoglalni magam...:/

evimami 2014.02.20. 17:38:41

azt hiszem itt én vagyok a legidősebb, és egyben elég régi is! Volt egy két meglepi, de a te életed, Úgy éld ahogy neked jó. Csak egy kicsit többet törődnél az egészségi fronttal, Akkor meg is lennék elégedve veled

Lucifer* 2014.02.20. 17:54:12

:) Mi meglepi?:o Élem ahogy tudom. ;) Nyáá..

Bohemian girl 2014.02.21. 21:11:01

Jó kis lista...régebbi blogodat is olvasgattam anno, de azért így is volt meglepi. Ha kemóra nem is mész (amit valahol megértek), nem próbálgatsz vmi alternatív dolgot? Valamit csak kéne tenni, nem?:/

Lucifer* 2014.02.21. 21:12:57

Jó kis.. Mimii?:o ^^ Hát.. Annyira nem vagyok oda az ilyen alternatív dolgokért, bár láttam már "csodát", dee.. Szedem a kemó bogyókat meg amik dukálnak mellé.. *vállvon*

illiel 2014.02.25. 23:10:26

Én teljesen friss "olvasgató" vagyok és nyitánynak a "dobjunk egy piszok nagy hátast" választottam. Keményen összetett emberke vagy Lucifer! Ez tetszik! :D

Lucifer* 2014.02.26. 19:55:03

Illiel.. Hm.. Ne dobálozz..:p :)
süti beállítások módosítása