HTML

sötét-fény

Friss topikok

  • a.Varnyu: talán mégse :) (2014.05.12. 19:27) ...
  • Lucifer*: Rá. Akkor is jövő hét a vég(e) :) (2014.05.11. 01:23) Végzet..
  • Lucifer*: Itthoni a másik amit kihagyok.. Mondjuk eleve elején eldöntött hogy ki nyer.. szóval no.. Meg ja.... (2014.05.09. 21:56) Még búcsú.. Eurodal..
  • Lucifer*: Ata.. De mindig akad aki azt hiszi a "sajnálás" a megfelelő lépés.. Minnél kevesebben tudják... (2014.05.09. 19:05) Akartam még.. vagy nem..
  • itsme01: ^^ (2014.05.07. 21:13) búcsú 1...

Címkék

Egy meg egy...

2013.12.04. 17:34 ToPa

Tudom ritkán vagyok, de van dolgom.. 
Fru baci tanya volt.. Takony volt mindenhol.. De már jól van.  
Egész jól átvészelte.. 

Haverom meg akiről elözőekben írtam... 
Befejezte földi pályafutását..  Tegnap vége lett..
Orvosokat is ledöbbentette hogy mennyire gyors volt ez.. De tegnap reggel mikor bent voltam nála már láttam hogy ennyi.. 
Semmi nem maradt belőle.. 2 hét volt az egész...
Ahogy eljöttem 10 percre rá már nem élt..
Kicsit elgondolkodtam hogy kellett-e volna mondanom még neki valamit, mert szinte tudtam hogy utoljára beszélek vele.. De ha meg nem utoljára akkor mi van..
Szóval franc tudja hogy most......  nem is tudom hogy írjam le.. Mi jár a fejemben..
Elköszönés tán vagy hogy.. áhh. fogalmam nincs.. Csak ugy valami.. 
Az bazi értelmes, de ezt végképp nem tudom igy elmondani, leírni.. 

Holnap megyek anyjáért vidékre hogy felhozzam, intézze a szállítást, átvegye a személyes holmikat.. 
Asszem ez még elég kemény menet lesz.. Valaki elveszti a gyerekét.. értik tán sokan hogy miről hablatyolok..

Meg persze voltam még vallomásozgatni meg ügyeim igyekszem rendbe tenni.. 
Najó.. Karira mindent bevásároltam.. Legalábbis 90%-ban... 
Most valahogy még nincs ünnepi hangulatom..

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://lucikaa.blog.hu/api/trackback/id/tr416156979

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

evimami 2013.12.04. 19:10:13

Megértem a hangulatod, de fel kell dolgoznod az elmúlást. Nem könnyű, de még mindíg elmondhatod neki amit akarsz, A lélek még egy darabig köztünk bojong, mire megnyugszik. Veled érzek Tudom mi a veszteség, Rohadt nehéz egy dolog,

szederke 2013.12.04. 23:08:22

Luci most mondjam te még olyan fiatal vagy sok nindenkit el fogsz veszíteni de tudom ez nem vigasztal. mindenki bevégzi csak az nem mindegy mikor és hogyan.

Thalia 2013.12.05. 05:24:29

azért ez szörnyű, hogy ennyire fiatalon mennyi veszteséget kell átélned, nagyon sajnálom, részvétem a családnak és a barátoknak is...

vilmácska 2013.12.05. 08:25:09

%cry% *ölelget*

Lucifer* 2013.12.08. 21:06:57

Evimami.. Nem beszélek a levegőbe. ;) itsme..evan.. Szederke.. Nem vigasz.. Na igen.. Öreg korban jobban fogadom minthogy 20-40 évesek halnak körülöttem.. Az annyira nem természet rendje.. Thalia.. Kössz (mindenhogy).. :** Vilmácska.. :**
süti beállítások módosítása