HTML

sötét-fény

Friss topikok

  • a.Varnyu: talán mégse :) (2014.05.12. 19:27) ...
  • Lucifer*: Rá. Akkor is jövő hét a vég(e) :) (2014.05.11. 01:23) Végzet..
  • Lucifer*: Itthoni a másik amit kihagyok.. Mondjuk eleve elején eldöntött hogy ki nyer.. szóval no.. Meg ja.... (2014.05.09. 21:56) Még búcsú.. Eurodal..
  • Lucifer*: Ata.. De mindig akad aki azt hiszi a "sajnálás" a megfelelő lépés.. Minnél kevesebben tudják... (2014.05.09. 19:05) Akartam még.. vagy nem..
  • itsme01: ^^ (2014.05.07. 21:13) búcsú 1...

Címkék

Hogyis van ez, mennyi az annyi?

2013.10.02. 10:44 ToPa

Tegnap megkérdezték van-e éppen barátnőm....
Hümm..
Hát... Hamár igy belekezdtünk számoljunk..
Szomszédcsaj.. vele csak sex semmi egyéb kapcsolat, minthogy ugye boldog házasságban él...... khm.
Aztán Mucika (ugyahogy), Gyöngyi, Viki, és Melinda..
Csőrike..
Namost igazából Csőrikével semmi sex, ezt párszor mondtam.. Melltartója voltam sokat (önfotozós csaj, tükörbe meg ha nincs ruha akkor takarjam én a melleit..kézzel.. amugy folyton kb csupaszon szeret vagy félcsupaszon mászkálni a lakásba).. vele fene tudja hogy vagyok.. Az egy dolog hogy házat akar venni és kérdezte hozzá költöznék-e.. Ezt annyira nem vágom miért de hát sokmindent nem ugye...
Vele nem tudom egyáltalán hogy állunk.. az egy dolog hogy ketten veszélyesek vagyunk mert mostanság folyamatosan csak vadászat van..
Jaa.. Vadásszuk hogy kit, mikor, mennyire lehet lehúzni.. Nincs pénzünk na..
Igen ha belegondolok szemetek vagyunk.. Aki balek az meg balek..
Hamár akkor részletezek..
Gyöngyi annó mikor nem volt nevesítve akkor kávézós csajként futott itt nekem, szóval vele is vagyok egy ideje..
Melinda ilyen.. csak van..
Viki az viszonylagos új szerzemény (hogy ugy mondjam).. Táncoslányka.. Na ő pl az aki engem most kb eltart.. Dolgozik van pénze, cuccot is megveszi..
Most épp itt alszik azé nem vidizek hanem pötyöghetek.. Ő már nem bírta az ébrenlétet...
Igen mondjuk kb.. nem kb hanem amikor "kiengedtek" a helyről aznap még aludtam, azóta nem.. Viki meg velem.. Meg ő este dolgozik..
Tegnap aludhattunk is volna akár, de ő 4 fele végez, 5 mire nekiindulunk és nekem reggel 8 fele meg hivatalba kellett mennem, igy felesleges volt lefeküdni.. Aludni legalábbis..
Nade ő most már kidőlt..

Szóval van barátnőm.
Egyéjszakásokat nem számolom bele.
Tegnap is azé becsúszott, nem is egy éjszakás az már hanem negyed órás..
Ugyanis Vikiért mentem, de ő még dolgozott, igy.... hm.. most elgondolkodtam mi is volt.. Végül is csaj rántott magára...
Na mindegy..

Igazából nem vagyok én azért annyira hüllő mert minden ilyen állandóbb barátnőmben, szeretőmben szeretek valamit.. (nem külső)

És akkor most én is aludhatnék. mert hivatallal végeztünk..
Most csupán el kell intéznek egy rakat telefont, meg majd dokit gyógyszer miatt..
Más fogalmam nincs, de nem alvás lesz.. Amugy is jár csak az agyam..

Na telefonozok......

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://lucikaa.blog.hu/api/trackback/id/tr266156988

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cusi 2013.10.02. 12:35:31

tessék szépen aludni! én egy éjszakát bírtam ki alvás nélkül, de nem volt rám jó hatással :D a nőkhöz meg nincs hozzáfűznivalóm. :D

Lucifer* 2013.10.02. 12:37:36

Hogy aludnék mikor itt írogatok? :o :p (meg különben is..) Hát én se.. Kezd sokk lenni.....

cusi 2013.10.02. 12:38:38

én már aludtam el pötyögés közben :D nem akadály. :D

Lucifer* 2013.10.02. 12:39:37

Más igazából az "akadály" ;) :D
süti beállítások módosítása